Comença un nou curs al Casal d’Avis de Valldoreix

-->
Enllaç copiat al clipboard
02/09/04 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

El Casal d’avis de Valldoreix reprèn la seva activitat amb un nou curs carregat d’activitats com les vistes als museus i al teatre Apolo o els tallers de macramé i memòria. Les propostes començaran demà mateix, amb un sopar a base de pa amb tomàquet i una pel·lícula de cinema.

El casal d’avis de Valldoreix comença un nou curs amb noves activitats pels avis. Des de l’inici del mes de setembre es reempren l’horari habitual de 4 a 7 de la tarda. Entre les activitats previstes hi ha el sopar de pa amb tomàquet, visites a museus i al Fòrum o la tradicional zoodiacada, aquest mes dedicada al signe de Verge . Així ens ho ha explicat la coordinadora del centre, Carme Ferrer.

El Casal iniciarà de nou a l’octubre els tallers de català, macramé, memòria o música, tot i que les inscripcions comencen al setembre. A més estan preparant per aquest mes de setembre la Festa Major amb col·laboració amb l’Ajuntament. Per la Festa, que durarà del dia 16 fins el 19 de setembre, hi ha previst l’actuació dels ‘Marxosos’ i un concurs d’arròs, tal com explica la Carme Ferrer.

La primera activitat d’aquest mes comença aquest divendres dia 3 amb la pantomacada. Els avis poden portar els seus entrapans mentre gaudeixen d’una pel·lícula.