Cugat.cat continua creixent amb un nou rècord d’audiència al març

170411-redaccio-cugat.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
11/04/17 a les 16:48h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Cugat.cat ha batut al març el seu rècord d’audiència amb 77.306 usuaris únics i continua així amb el creixement dels darrers mesos. El de març és el millor resultat del grup de comunicació municipal des que forma part de l’auditoria de mitjans de l’OJD. El grup de comunicació públic de Sant Cugat també va superar el rècord de visites, amb 123.000.

Si es compara amb l’octubre de l’any passat, quan Cugat.cat va registrar el seu últim rècord d’audiència, el mitjà ha experimentat un creixement de l’1,65% en usuaris únics. La directora de Cugat.cat, Mònica Lablanca, ha posat en valor la tendència a l’alça que viu el grup de comunicació.

Declaracions

Mònica Lablanca

Des de Cugat.cat, volem ser un servei de màxima utilitat. Anar creixent és una de les fites que tenim i les dades demostren que cada vegada hi ha més persones que ens consulten.

A diferència d’altres mitjans digitals auditats per l’OJD, els continguts de Cugat.cat són estrictament informatius.