Cugat Mèdia ha segellat aquest dimecres la seva adhesió a l’Alianza per a la Formació Professional Dual, una xarxa estatal d’empreses, centres educatius i institucions que té l’objectiu d’impulsar aquest model formatiu, un programa que permet que estudiants adquireixin coneixements pràctics amb un contacte directe amb el món empresarial. El mitjà de comunicació públic aposta des de fa tres anys per aquest mètode amb estudiants del CFGS de Realització Audiovisual i Espectacles de l’Àgora International School.
L’Alianza és una xarxa d’empreses, centres educatius i institucions impulsada per la Fundació Bertelsmann, la Fundació Princesa de Girona, la CEOE i la Cambra de Comerç d’Espanya. La directora de Cugat Mèdia, Mònica Lablanca, i el president del Consell d’Administració d’EPEL Cugat.cat, Josep Maria Martí Rigau, han rebut una placa que certifica el compromís de l’empresa amb aquest model formatiu. Un compromís que tots dos han refermat com una aposta que beneficia a tothom. ‘Guanyen les tres parts’, ha assegurat Martí Rigau, en referència al centre educatiu, a l’empresa i, principalment, a l’alumne. La directora del mitjà públic de Sant Cugat ha explicat que això és la demostració del compromís amb l’educació, el talent i els joves, i amb ‘connectar-los’ amb el món empresarial i amb la realitat. Per la seva banda, el director de Comunicació de la Fundació Bertelsmann, Marc de Semir, ha destacat que Cugat Mèdia és la primera empresa de l’Estat de la qual tinguin constància que fa una aposta doble per aquest model: a més de la difusió, també forma directament els alumnes. El model de l’FP dual neix a l’Estat espanyol el 2012.

