El Teatre Auditori renova la seva imatge i converteix el símbol 'ta!' en l'element distintiu

El nou disseny s'estrenarà al gener, i ha costat 12.000 euros

Cultura

Publicat el 17/nov/04 per Miquel Herrada

Les lletres 't' i 'a', seguides d'un signe d'exclamació, simbolitzaran a partir del mes de gener la nova imatge gràfica del Teatre Auditori. El nou disseny, creat per Pablo Martín, forma part d'una campanya de comunicació que pretén fer més proper el Teatre Auditori a la ciutadania i diferenciar-lo d'altres equipaments.

La nova denominació i la imatge renovada pretenen diferenciar el Teatre Auditori de la resta d'equipaments que formen part del Centre Cultural i incrementar, alhora, la seva eficàcia comunicativa. L'antic logotip presentava problemes importants, tan per la seva escassa llegibilitat com per la poca vinculació amb la nova imatge corporativa de l'Ajuntament.

Per això, i un cop redefinit el nom de l'equipament com Teatre Auditori de Sant Cugat, l'equip de govern ha considerat que calia dotar-lo d'una nova imatge gràfica consistent. Per l'alcalde, Lluís Recoder, la nova imatge ha de servir per identificar millor l'equipament i donar un nou impuls al Teatre Auditori.

Lluís Recoder

Ha estat un procés de reflexió acompanyat d'una nova imatge, que identifica millor l'equipament, és més moderna, cridarà més l'atenció i ajudarà a rellançar el Teatre Auditori.


El creador del nou disseny, Pablo Martín, considera que l'objectiu del símbol 'ta!' i de la campanya d'imatge és fer més popular el Teatre Auditori entre el públic santcugatenc, i construir un vincle emotiu entre els ciutadans i l'equipament que trenqui amb la imatge clàssica i llunyana que tenia l'anterior logotip.

Pablo Martín

L'objectiu és crear una vinculació afectiva. Fins ara, el símbol de l'edifici era una solució clàssica, molt típica. Volíem trencar amb aquesta imatge.


La nova imatge renovarà el disseny gràfic dels cartells publicitaris i de tota la documentació que generi el Teatre Auditori a partir del gener, amb l'inici de la nova temporada. A més, s'estudiarà incloure les noves tipografies i el símbol 'ta!', amb les seves variacions, en diferents elements promocionals, com ara samarretes.

El pressupost de la nova imatge del Teatre Auditori ha estat de 12.000 euros.