El casal d’avis de Valldoreix ret homenatge a Dalí amb un mural

mural-dali.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
12/06/04 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

El casal d’avis de Valldoreix ha inaugurat un mural inspirat en l’obra de Salvador Dalí. Els autors són dos membres del casal que han volgut fer el quadre que l’artista hauria pintat si hagués conegut Valldoreix.

El projecte de decorar una de les parets del casal amb un mural arrenca de principis d’any. En aquell moment, Miquel Pellicer i Francesc Santjust van començar a documentar-se. Miquel Pellicer explica com han realitzat aquesta obra.

L’obra recrea l’estil de Dalí però inclou elements característics de Valldoreix i el seu entorn. L’església de Sant Cebrià, l’escut o el Puigmadrona són presents en aquesta composició. El vocal de cultura de l’EMD, Josep Casadellà, se sent molt satisfet amb aquesta iniciativa.

A l’acte de inauguració han assistit els residents i les seves famílies a banda de la regidora d’Acció Cívica, Marta Subirà.