Un baptisme andalús, la celebració de la segona edició de la fèria d’abril a la ciutat i la commemoració de la Cruz de Mayo són les activitats programades pel Centro Popular Andaluz (CPA) per aquesta primavera. La primera és aquest dissabte, a dos quarts de nou del vespre, amb el baptisme d’un soci no nascut a Andalusia i que, per mèrits contrets amb l’entitat, ‘ha merescut que el declarin andalús’.
El president del CPA, Antonio Rodríguez, ha explicat a Cugat.cat que el premiat, que no serà revelat fins a la celebració de l’acte, ha d’haver demostrat un treball cap a l’entitat.
Antonio Rodríguez
L’activitat començarà a dos quarts de nou del vespre amb la cerimònia de baptisme del soci, posteriorment hi haurà l’actuació musical del grup Dale ‘K’ Dale, que interpretarà sevillanes i rumba i finalment es durà a terme un refrigeri per a tots els assistents.

