El Col·legi de Metges de Barcelona ha fet una donació de quatre caixes de material sanitari a la Fundació Privada Jeroni de Moragas. L’entitat ha rebut bates impermeables, gel hidroalcohòlic, mascaretes quirúrgiques, mascaretes FFP2, ulleres, pantalles i crema hidratant que distribuiran entre les seves llars i el Taller Ocupacional.
Més enllà de les donacions que reben per solidaritat de la ciutadania, la Fundació Privada Jeroni de Moragas va decidir engegar una campanya de recaptació de diners
per fer front a la despesa extraordinària en equips de protecció individual (EPI), essencial perquè els professionals i els usuaris puguin mantenir les mesures de seguretat durant la pandèmia. La compra d’aquest material ha suposat, per a l’entitat, una despesa de 10.000 euros.

