El conseller Tresserras inaugura el ‘nou’ estudi Ramon Barnils de Ràdio Sant Cugat

-->
Enllaç copiat al clipboard
26/04/08 a les 23:09h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

L’estudi 1 de Ràdio Sant Cugat s’anomena des d’aquest dissabte estudi Ramon Barnils. El conseller de Cultura, Joan Manuel Tresserras, i l’alcalde, Lluís Recoder, han participat en la descoberta d’una placa a l’estudi en record del periodista santcugatenc.

El conseller ha visitat les instal·lacions de Cugat.cat per conèixer la conversió de Ràdio Sant Cugat en aquest grup comunicatiu. Posteriorment, Tresserras ha descobert la placa en record de Ramon Barnils en el fins aleshores estudi 1 de Ràdio Sant Cugat. El conseller ha valorat així aquesta iniciativa de Cugat.cat.

Declaracions

Joan Manuel Tresserras

Em fa particularment feliç. Em sembla que és un acte de justícia. Era un amic a qui jo admirava profundament. Està molt bé que Sant Cugat reivindiqui Barnils.

Tresserras també ha elogiat Ràdio Sant Cugat per la seva conversió en el grup comunicatiu Cugat.cat, pel qual l’emissora ha rebut el premi Ràdio Associació Innovació d’aquest any. L’alcalde, Lluís Recoder, ha assegurat que Ramon Barnils és un periodista de referència.

Declaracions

Lluís Recoder

Crec que Ramon Barnils és el periodista santcugatenc en majúscules. Ho és perquè és un home que ha creat escola.

El president del Grup de Periodistes Ramon Barnils, el santcugatenc Oriol Cortacans, ha explicat que la figura de Barnils cada cop és més reconeguda, tot i que encara queda molta feina per fer.

Declaracions

Oriol Cortacans

Mica en mica crec que es va reconeixent. Des del nostre grup és el que intentem. Encara hi ha un altre tipus de periodisme, que és el que domina, que està a les antípodes del de Barnils.

El director de Cugat.cat, Xavier Fornells, ha destacat la ‘normalitat’ de l’acte.

Declaracions

Xavier Fornells

Penso que és normal que a Sant Cugat es facin actes d’aquest tipus, en memòria d’un dels personatges més importants que ha donat aquesta ciutat.

Representants de tots els partits polítics amb representació a l’Ajuntament han assistit a la descoberta de la placa en record de Barnils.