El femení de la UESC disputa aquest divendres el partit ajornat contra el CB Ipsi

uesc_basquet_saioa_2_1617.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
02/12/16 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Bàsquet

El femení de la UESC juga contra el CB Ipsi aquest divendres a dos quarts de deu de la nit el partit ajornat de la primera jornada del grup 1 de Primera Catalana. Les santcugatenques arriben després d’una derrota la jornada passada a la pista del GEIEB B, mentre que les barcelonines han agafat una bona dinàmica de resultats en les darreres jornades, sobretot com a visitants.

Les de Vicenç Poblet encaren una doble jornada aquest cap de setmana. Primer, aquest divendres, quan reben el CB Ipsi, novè classificat. Les santcugatenques, que han millorat els resultats respecte l’inici, són tretzenes amb tres victòries i sis derrotes i davant tindran un CB Ipsi

que ha guanyat els darrers dos partits com a visitant. Diumenge les santcugatenques tornen a jugar i visiten l’AE Minguella, desè classificat.