El primer equip femení del Junior retorna a la Divisió d’Honor després de dos mesos d’aturada i tindrà tres partits per afiançar la segona plaça. Les de Joan Vidal jugaran diumenge davant el Polo, setè, després amb la Reial Societat, quarta, i finalment la Copa de la Reina.
El Junior ocupa la segona posició amb 25 punts i està a un sol punt del líder, el Club de Campo. Les blau-i-negres volen consolidar la segona plaça i aprofitar alguna ensopegada de les madrilenyes per accedir a la primera plaça. L’equip ha aprofitat l’aturada de la competició d’herba per jugar i guanyar el Campionat de Catalunya d’hoquei sala.
Les blau-i-negres tenen el primer partit diumenge a dos quarts d’una al camp del Polo. L’entrenador, Joan Vidal, espera que l’equip mantingui la competitivitat del primer tram de lliga.
Joan Vidal
El Junior disputa dos partits de lliga i després la Copa de la Reina al Polo davant el Jolaseta.

