El Junior masculí d’hoquei herba es converteix en el ‘matagegants’ de la Divisió d’Honor

junior_barca_hoqueiherba_1718.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
25/10/17 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Hoquei

L’equip masculí del Junior d’hoquei herba s’ha convertit en el ‘matagegants’ de la Divisió d’Honor després de superar el vigent campió de lliga, l’Atlètic de Terrassa, i l’actual campió de Copa del Rei, el Polo. Els santcugatencs són l’únic equip que ha estat capaç de superar els dos conjunts.

Solidesa defensiva

El Junior segueix mantenint la solidesa defensiva de la temporada passada on va ser el segon equip menys golejat de la Divisió d’Honor. Aquest registre també el manté després de cinc jornades on ha encaixat set gols i només l’Egara amb sis el supera com a millor registre defensiu.

L’atac millora i golejadors més repartits

Els santcugatencs ja han demostrat quin és el potencial ofensiu del conjunt blau-i-negre. 16 gols en cinc jornades i amb dos noms propis en l’apartat atacant, Gabi Dabanch, amb quatre dianes, i Sergi Enrique, amb tres. La resta de golejadors han estat Javier Garcia que ha marcat dos gols i Franc Di Mercurio, Nil Escudé, Alex Gil, Oriol Salvador, Marcel Malgosa, Nil Marí i Guillem Saborit també s’han estrenat amb una diana. Gols repartits entre 10 jugadors. L’entrenador de l’equip, Roger Pallarols, destaca que aquesta dada demostra la capacitat ofensiva dels blau-i-negres.

Declaracions

Roger Pallarols

Tenim jugadors suficients perquè el gol quedi repartit.

Matagegants de la categoria

El Junior ocupa la tercera plaça i amb dues victòries de prestigi davant l’Atlètic Terrassa i el Polo que reforça el nou projecte santcugatenc. Pallarols toca de peus a terra i cal seguir millorant.

Declaracions

Roger Pallarols

Les victòries ajuden perquè el treball diari tingui premi.

El Junior, tercer, visita aquest diumenge el camp del cinquè, l’Egara, en un duel entre els dos equips que menys gols han encaixat en aquest tram de lliga.