L’Ajuntament i set entitats de la ciutat, entre elles Ràdio Sant Cugat, han signat un manifest de solidaritat amb el poble gallec on demanen a les administracions una politica més restrictiva amb la circulació de vaixells amb matèries perilloses. D’altra banda, aquestes entitats han organitzat un concert solidari que tindrà lloc al Monestir el dia 3 de gener.
En aquest manifest exigeixen a totes les adiminstracions que dugin a terme polítiques més estrictes que regulin el trànsit de vaixells amb matèries susceptibles de contaminar el mar. Carme Talleda, directora de l’Escola de Música que duu el seu nom – que s’ha sumat també al manifest- ens explica la causa i l’objectiu que l’impulsa a duu a terme aquesta campanya solidària. Talleda ha explicat que la iniciativa va sorgir amb els seus companys de les tertúlies que es fan a Ràdio Sant Cugat.
Carme Talleda destaca la importància del manifest, que té com a finalitat mostrar la solidaritat amb el poble gallec de totes les persones i entitats santcugatenques:
El dia 3 de gener es realitzarà un concert en favor d’aquesta iniciativa solidària a l’esglèsia del Monestir.

