El PSC de Sant Cugat homenatja Alfonso Guisado i la població de La Haba

img_20160311_192229.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
12/03/16 a les 16:52h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

El PSC de Sant Cugat ha celebrat un acte d’homenatge a la localitat extremenya de La Haba aquest divendres al bar ‘Encuentro’ de l’avinguda de Ragull. La trobada també ha servit per recordar Alfonso Guisado, activista veïnal i principal impulsor de l’agermanament entre La Haba i Sant Cugat, confirmat al ple del febrer i que culminarà amb el viatge de 50 ‘jabeños’ santcugatencs a Extremadura.

L’acte també ha servit, segons els socialistes, per reconèixer la contribució dels immigrants vinguts d’altres punts de l’Estat durant els anys 60 i 70 al creixement de la població de Sant Cugat, com ha explicat el portaveu socialista a l’Ajuntament, Pere Soler.

Declaracions

Pere Soler

És un reconeixement a la manera que va créixer Sant Cugat. Va ser amb l’impuls de les persones vingudes de la resta de l’Estat. Simbolitza també la barreja cultural.

Durant l’homenatge, s’ha entregat una placa a la vídua d’Alfonso Guisado i a Feliciano García, el seu successor en l’impuls de l’agermanament. Actualment hi ha més de 130 persones procedents de La Haba vivint a Sant Cugat.