El Sindicat de Llogateres organitzarà dilluns una cercavila per visibilitzar el difícil accés a l’habitatge

170714-sindicat-llogaters.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
11/10/17 a les 17:53h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

El Sindicat de Llogateres de Sant Cugat organitza aquest dilluns una cercavila per visibilitzar la dificultat per accedir a l’habitatge. L’acte començarà a dos quarts de set de la tarda a la plaça de Lluís Millet i acabarà a l’ajuntament per coincidir amb l’audiència pública del ple. L’entitat vol que sigui una forma ‘festiva’ d’assenyalar alguns dels focus ‘d’especulació’ que provoquen ‘l’expulsió silenciosa’ de llogaters a la ciutat.

El Sindicat de Llogateres tindrà el suport del que s’ha creat a la Floresta i vol assenyalar les causes que provoquen la manca d’habitatge de lloguer a la ciutat a partir de les experiències que ha recollit en la seva activitat des que es va un fundar, el juny passat. La portaveu del Sindicat, Mariona Sòria, ha assenyalat els fons voltor com a uns dels culpables i ha posat com a exemple un dels blocs de pisos on s’aturarà la cercavila, situat a la cruïlla entre el passeig de Sant Magí i el carrer de la Mina. Sòria ha resumit els objectius de la cercavila.

Declaracions

Mariona Sòria

El que volem és convidar tots els afectats per l’increment del lloguer a què vinguin a manifestar-se amb nosaltres perquè no quedi invisibilitzat el problema.

La portaveu del sindicat ha explicat que també volen remarcar la implicació de les immobiliàries en la pujada dels preus.