El Sindicat de Llogaters organitza aquest dimecres a la tarda una concentració de rebuig a la celebració del Tribuna Sant Cugat Empresarial, que en aquesta edició aborda les perspectives del sector immobiliari. El col·lectiu vol mostrar la seva visió crítica i protestar pel que consideren ‘una ofensa’ a les persones que pateixen dificultats en temes d’habitatge, justament a ‘la ciutat més cara de Catalunya‘. La trobada és a les set a la plaça d’Octavià.
El Sindicat de Llogaters vol fer una breu ‘performance’ per criticar que no se’ls ha convidat al fòrum empresarial i que aquest no té en compte la veu dels afectats pels moviments especulatius del sector. La portaveu de l’entitat, Mariona Sòria, es mostra contrària a la presència dels ‘grans tòtems’ del món immobilari.
Mariona Sòria
El que el sector anomena bones perspectives de negoci i projecció de futur, per a moltes persones a Sant Cugat no és així. És una situació que vivim amb angoixa perquè veiem que se’ns està expulsant i que els preus pugen sense contenció.
L’entitat s’ha compromès a recollir els testimonis de les persones que participin a la protesta i enviar-los als organitzadors del Tribuna.