El StQBeer Festival omple avui la plaça de Barcelona amb 20 tipus de cervesa

stqbeer.2015.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
02/07/16 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

El festival StQBeer s’instal·la aquest cap de setmana a la plaça de Barcelona amb una vintena de cerveses participants. Després d’una edició a la plaça de la Vila i una altra a la plaça del Rei, la mostra supera el rècord de participants de l’edició anterior i oferirà les creacions entre les dotze del migdia i les tres de la matinada de dissabte, i entre les sis de la tarda i les dotze de la nit diumenge.

La jornada del diumenge serà la que acollirà més activitats, com el debut de la Cursa de Cambrers santcugatencs, amenitzada enguany per Markus FM

a les set de la tarda. A les nou, Saltors

agafarà el relleu amb un concert acústic. La jornada la tancarà el Dj Ricky Undersounds a dos quarts d’onze de la nit. L’activitat està organitzada per Cervesa Artesana & Co.