Els primers equips de la UESC de tenis taula aspiren a l’ascens aquest 2022

El masculí, líder de grup a Segona Nacional, i el femení, en plaça d'ascens a Superlliga

220111-uesctennistaula_equipfemeni_foto_josepanton.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
12/01/22 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Altres

El primer equip masculí i femení de la UESC de tenis taula tenen entre cella i cella l’ascens de categoria aquest 2022. El masculí lidera el grup 5 A de Segona Nacional i vol tornar a la tercera categoria estatal. El femení que milita per segon any consecutiu a Divisió d’Honor, segona categoria estatal, vol pujar a la màxima divisió i s’ha reforçat amb l’arribada de la jugadora russa Viktoriia Klimchenko. El club santcugatenc també prepara els joves palistes de base que disputaran el Torneig Estatal al març que reuneix els millors jugadors i jugadores de les categories de base.

El masculí, nou líder

El primer equip masculí de la UESC ha assolit una victòria que referma el lideratge del grup després de superar (4-2) el Mollerussa, fins ara líder de la competició. Els santcugatencs accedeixen a la primera plaça i superen l’average particular amb els lleidatans. Els vermell-i-negres sumen 10 punts, amb un balanç de cinc victòries i una única desfeta. Resten quatre jornades per acabar la competició i els santcugatencs visiten l’Ateneu, tercer classificat, aquest dissabte a les 17 h.

El femení, en plaça de promoció d’ascens

Les santcugatenques són terceres i en aquest moment jugarien la segona fase per l’ascens de categoria. El grup està integrat per cinc equips i el quart i el cinquè juguen una promoció de permanència. L’equip santcugatenc vol intentar l’ascens a la màxima categoria estatal. la jugadora russa Viktoriia Klimchenko, de 26 anys, és la darrera incorporació que potenciarà un equip on destaca Mariona Munné que és una de les referents joves del tenis taula estatal. Les vermell-i-negres són terceres amb quatre punts i empatades amb el Bàscara, quartes. però a dos punts del Calella, que ocupa la segona posició. Resten tres partits per acabar la primera fase i s’enfrontaran amb el líder invicte, el Girbau Vic, el cuer, Helios, i el Bàscara, quart. El director de la UESC de tenis taula, Josep Antón, analitza els objectius dels dos equips i desitja l’ascens per a tots dos conjunts.

Declaracions

Josep Antón

Esperem l’ascens del masculí i que el femení jugui la fase d’ascens.