Els treballadors de la neteja viària posen sobre la taula desconvocar la vaga

treballadors-valoriza.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
19/06/15 a les 17:52h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

Els treballadors de la neteja viària desconvocaran la vaga indefinida prevista per a l’inici de Festa Major si la reunió de mediació d’aquest divendres amb l’empresa Valoriza acaba amb èxit. Després d’una reunió aquest dijous amb l’alcaldessa, els empleats afirmen que Mercè Conesa s’ha compromès a moure fitxa i exigir a Valoriza la restitució de les condicions inicials dels treballadors, a posar fi a les pressions denunciades i a treballar la readmissió d’un empleat.

En una entrevista a Cugat.cat, l’assessor sindical d’UGT als treballadors de Valoriza, Eusebio Arellano, s’ha mostrat esperançat de com evoluciona la crisi en l’empresa després de la conversa mantinguda amb Mercè Conesa. Segons Arellano, els empleats no volen dur a terme la vaga perquè diuen ser conscients dels efectes que tindrà sobre la població i ‘ells no tenen cap culpa’. És per això que, de cara a la reunió de mediació d’aquest divendres amb l’empresa, Arellano confia a arribar a un acord, sobretot després de la intervenció de l’alcaldessa. Segons Arellano, els afectats han convençut l’Ajuntament

que estan vivint una situació insostenible. Per l’asessor, la de divendres és una jornada decisiva per a l’empresa i els treballadors.

Declaracions

Eusebio Arellano

Ens agradaria que l’empresa reconsideri la seva postura. L’aposta que va fer l’Ajuntament per aquesta empresa no va ser la millor.

Els treballadors de la neteja viària tenen convocada la vaga indefinida

per al 26 de juny, inici de la Festa Major.