‘Aquest pessebre no dormia tranquil i els veïns l’hem acollit’, aquest és el cartell que penja del Pessebre de la plaça de Barcelona que es troba sense figures després dels actes vandàlics dels darrers dies. Els veïns han decidit per unanimitat repartir-se les figures per les diferents llars i no reposar-les fins que l’Ajuntament adopti mesures de seguretat segons han explicat a Cugat Mèdia. Fa més de 25 anys que aquest Pessebre s’exposa i és un dels més antics de la ciutat.
Sense seguretat des de fa 2 anys
Els veïns han decidit plantar-se davant els últims actes vandàlics amb les figures del pessebre i no tornaran a exposar-les. Segons els veïns, l’Ajuntament els hi va dir, des de fa 2 anys, que no hi posarien cap tipus de seguretat perquè sortia ‘molt car’. Aquest pessebre ja va patir al desembre de 2018 diferents actes vandàlics i aquest 2019 s’ha tornat a repetir.
Instància en curs
Els veïns presentaran aquest dilluns una instància a l’Ajuntament on exposaran la problemàtica i demanaran mesures de seguretat per aquest pessebre. Una de les veïnes és Maria Buscallà que lamenta la situació i demana mesures perquè les figures tornin al pessebre.

