A més d’aquest pàrquing, l’Ajuntament està habilitant dues zones més d’aparcament, una a l’avinguda de l’alcalde Barnils, al costat de l’estació de ferrocarrils de Can Sant Joan, i una altra al carrer Sena, a prop del Banc Sabadell. Així doncs, es podrà aparcar de forma gratuïta en aquests pàrquings fins que s’implanti la zona taronja, prevista al juliol. A partir d’aleshores, estacionar-hi costarà 1,10 euros el primer any i 2,20 a partir del 2019. Els usuaris del polígon i els sindicats
s’han mostrat reticents a la implementació d’aquesta tarifa d’aparcament. CCOO i la CGT alerten que la mesura no servirà per millorar la mobilitat si no està acompanyada per canvis que facilitin arribar-hi en transport públic des de poblacions properes. De la seva banda, des de l’Assemblea de la Bici
sí que es posa en valor la implementació d’aquest sistema d’aparcament. L’entitat assegura que molts dels seus membres són treballadors d’aquest polígon i que cal ‘canviar els hàbits en mobilitat’.
L’explicació de l’Ajuntament Al torn de precs i preguntes
de l’oposició del ple d’aquest dilluns, la tinenta d’alcalde d’Entorn Urbà i Mobilitat, Cristina Paraira, va explicar que cal estudiar com s’implantarà aquest sistema d’aparcament. La regidora també va afirmar que s’ha de valorar l’establiment de convenis amb les empreses de la zona per facilitat l’estacionament als empleats.

