Signat el conveni d'ús compartit del circuit de cros de Volpelleres entre l'Ajuntament i el CAR

esports

Publicat el 24/nov/09 per Pablo Vazquez

L'alcalde, Lluís Recoder, i el director del Centre d'Alt Rendiment (CAR) de Sant Cugat, Francesc de Puig, han signat aquest dimarts un conveni de col·laboració entre l'Ajuntament i el complex esportiu per compartir l'ús del nou circuit de cros de Volpelleres. El circuit s'inaugurarà al desembre i oferirà un nou equipament a disposició dels santcugatencs i dels atletes del CAR i el Club Muntanyenc (CMSC).

El circuit de cros de Volpelleres estarà llest a principis de desembre i constarà d'un traçat de 1.500 metres sobre un terreny tou i un desnivell de 8 metres. El recorregut seguirà un traçat a través del bosc situat entre el CAR i la futura estació de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) de Volpelleres.

L'alcalde, Lluís Recoder, destaca la bellesa de l'espai i la qualitat del circuit.

Lluís Recoder

Amb l'adequació que hi farem podrem descobrir i gaudir d'aquest espai.

Your browser doesn’t support HTML5 audio






El director del CAR, Francesc de Puig, celebra poder disposar d'aquesta instal·lació tan necessària per l'entrenament dels corredors de fons i mig fons i obre les portes del circuit a tots els santcugatencs.

Francesc de Puig

Sempre hem entès que aquest és un circuit per compartir amb la gent de Sant Cugat.

Your browser doesn’t support HTML5 audio





Tot i disposar d'aquest nou espai pensat per a la pràctica del cros, el regidor d'esports, Xavier Amador, descarta el nou circuit com a escenari de la propera edició del Cros Ciutat de Sant Cugat. Amador explica que l'amplada del cros de Volpelleres no permet acollir un esdeveniment amb tanta participació i aposta pel Parc de la Pollancreda com a escenari emblemàtic de la prova.

Xavier Amador

L'amplada del circuit no és recomenable pel cros i, a més, el cros ja té un lloc emblemàtic com la Pollancreda.

Your browser doesn’t support HTML5 audio






La signatura del conveni ha tingut lloc aquest dimarts a l'Ajuntament.