Èxit de participació a la campanya ‘Un nen, una joguina’

campanya-nen-joguina.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
04/01/04 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

La campanya ‘Un nen una joguina’ que organitzen des de fa més de 20 anys els Joves de la Parròquia farà possible que la Nit de reis 400 nens de la ciutat no es quedin sense el seu regal. Aquest any, l’associació Ayudar Jugando ha aportat uns 3.000 euros que s’han sumat a la col·laboració dels santcugatencs i dels botiguers de la ciutat.

La campanya ‘Un nen una joguina’ dels Joves de la Parròquia de Sant Pere Octavià aconseguirà un any més portar regals a tots els nens de les famílies desafavorides de la ciutat. Aquest cap de setmana s’ha tancat la recollida de joguines i, tot i que encara no hi ha hagut una valoració oficial per part de l’organització, aquesta ha estat una campanya especialment bona econòmicament i arribarà a tot Sant Cugat, tal i com ha explicat Silvia Ribó, membre dels joves de la parròquia.

I és que aquest any, la campanya ha comptat amb l’ajuda de diversos col·laboradors. L’associació benèfica ‘Ayudar Jugando’ ha aportat aproximadament uns 3000 euros provinents de la recaptació de les jornades benèfiques de jocs de rol i estratègia celebrades al desembre. Així mateix, i tal i com s’ha fet als darrers anys, algunes botigues del municipi han instal·lat guardioles per col·laborar i han ofert descomptes per aquells que volguessin participar en la campanya. Des de l’organització han remarcat que la participació de la gent de Sant Cugat ha anat en augment especialment els dies finals de campanya. Finalment les criatures d’unes 180 famílies amb pocs recursos econòmics podran tenir dos regals i un llibre la nit de reis.

De cara a l’any vinent, l’associació preveu continuar treballant en la mateixa línia, tot i que es preveu canviar la data del concert benèfic per recollir fons i fer-lo a primers de gener, ja que pels volts de Nadal hi ha més gent fora de la ciutat.