Gabi Payet, nou entrenador del primer equip masculí de la UESC

El tècnic santcugatenc substitueix Norberto Guerra a la banqueta vermell-i-negra

220216-gabi-payet-uesc-a-uesc.jpg
Foto: UESC
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
16/02/22 a les 22:38h
 |  1 minut de lectura
Secció: Bàsquet

Gabi Payet és el nou entrenador del primer equip masculí de la UESC i substitueix Norberto Guerra. Payet, fins ara entrenador de l’equip sub 21 i del cadet del club santcugatenc, agafa les regnes del conjunt amb l’objectiu d’assolir la permanència a Lliga EBA. L’entrenador santcugatenc debuta aquesta jornada a la pista de l’Horta, penúltim classificat del grup. Els santcugatencs són avantpenúltims i es troben a dos triomfs de sortir de la zona de descens quan falten set jornades per acabar la competició.

Payet seguirà dirigint el cadet masculí de la UESC que està a punt de classificar-se per a la final a 4. L’equip que deixarà serà el sub 21 i centrar-se amb el primer equip. Payet ja va entrenar fa unes temporades el sènior femení.