GEIEG, Sfèric Terrassa, Bàsquet Pia i Grup Barna dominen el Torneig de Reis preinfantil de la UESC

basquet_uesc_preinfantilfem_font_uesc.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
03/01/18 a les 11:17h
 |  1 minut de lectura
Secció: Bàsquet

El GEiEG femení i l’Sfèric Terrassa, el Bàsquet Pia i el Grup Barna en masculí han guanyat la 5a edició del Torneig de Reis de bàsquet preinfantil que organitza la UESC. Les categories infantils es disputen aquest dimecres i dijous a la ZEM de la Rambla del Celler. La cita reuneix 52 equips i es disputen 82 partits en els tres dies de campionat.

En categoria femenina, el GEIEG ha guanyat després de superar el Joventut. En categoria masculina nivell blanc, l’Sfèric ha guanyat i el Qbasket ha quedat segon. En nivell vermell, el Bàsquet Pia s’ha imposat al Sant Josep. En nivell negre, el Grup Barna ha superat el Santfeliuenc.