La jugadora santcugatenca del Sant Adrià, Itziar Llobet, disputarà la fase d’ascens a Lliga femenina 1, màxima categoria del bàsquet estatal entre el 28 i el 30 d’abril encara en un lloc per determinar. El Sant Adrià ha aconseguit la classificació per al play-off a falta d’una jornada per finalitzar la Lliga femenina 2.
Itziar Llobet jugarà la segona fase d’ascens a Lliga femenina 1. El conjunt del Besòs ha assolit aquesta fita després de superar (57-54) el Plenilunio i garantir-se la tercera plaça que dóna dret a jugar el play-off. Els quatre primers classificats del grup B, on milita el Sant Adrià, i els quatre primers del grup A disputaran la fase final, i només els dos finalistes pujaran a Lliga femenina 1. Llobet creu que no hi ha cap favorit clar i confia en les possibilitats d’ascens del Sant Adrià.
Itziar Llobet
Llobet ja ha jugat a Lliga Femenina 1 amb el Ferrol, amb el qual ja va disputar fa dos anys aquest play-off, i el Burgos i espera retornar a la màxima categoria estatal amb el Sant Adrià. Les adrianenques tanquen la lliga regular dissabte quan rebran, a les quatre de la tarda, l’Alcobendas, campió de grup.

