El bar musical La Bohèmia, ubicat a l’avinguda de Catalunya, assegura que les molèsties ocasionades a la nit al seu carrer i als de l’entorn no les generen els seus clients. D’aquesta manera, l’establiment es defensa de les crítiques de l’Associació de Veïns del Centre-Estació, tot i que reconeix que la zona pateix problemes de soroll i d’incivisme.
En una entrevista a Cugat.cat, la gerent de l’establiment, Mercedes Muñoz, ha explicat que tenen constància dels problemes relacionats amb el soroll, actes incívics i ‘botellón’ a la zona dels voltants de La Bohèmia. Una situació, ha explicat, que també pateix el mateix local. Muñoz ha assegurat que els seus clients no són els responsables de les molèsties que pateixen els veïns perquè són ‘persones adultes que no surten per emborratxar-se’.
Mercedes Muñoz
La gerent del local ha reconegut que els seus clients a vegades parlen massa alt quan surten a fumar, però ha afegit que disposen d’un vigilant que els demana abaixar la veu o, quan ja abandonen l’establiment, els convida a marxar del carrer. Muñoz considera que això no els fa responsables del soroll que molesta els veïns. La Bohèmia també ha confirmat que ara mateix tenen una multa a pagar per haver tancat un dia més tard de l’horari permès, un sanció que han recorregut en no estar-hi d’acord.

