La Colmaderia, un establiment de menjar gurmet de la Rambla del Celler, ha estat el guanyador de la tercera edició del Concurs d’Aparadors organitzat per la Comissió de Carnaval i el Gall, el TOT Sant Cugat i l’Ajuntament de Sant Cugat. A més, han rebut una menció especial l’aparador de Xarcuteries Griful, de la plaça de Sant Pere, i Papiol Alfombras, de l’avinguda de Gràcia. El jurat, format per una representant de cadascuna de les entitats organitzadores, va visitar els comerços participants acompanyat de la rua de Mardi Gras i una trentena de santcugatencs.
Per atorgar el premi, que consisteix en la publicació d’un anunci gratuït al TOT Sant Cugat durant una setmana, el jurat ha valorat, especialment, la temàtica de l’aparador i que s’hagi fet de forma artesanal. Una de les membres del jurat, Verònica Vall, ha explicat que l’aparador de La Colmaderia “representa molt bé el Carnaval de Sant Cugat, en el qual la majoria de disfresses es fan a mà”. A l’edició d’enguany hi han participat un total de set comerços. A banda dels guanyadors, també s’hi han inscrit De Mammalia, Laura Vila Atelier, Farmàcia Volpelleres i Rosetó de Sant Cugat.
És Mardi Gras a Sant Cugat! La rua fa parada als set comerços que participen al Concurs d’aparadors@gallcarnaval @CarnavalStc #SantCugat pic.twitter.com/qi0kI35tqt
— Cugat Mèdia (@cugatmedia) March 1, 2022

