La freqüència de pas dels vehicles de neteja es triplica gràcies a l’adquisició de noves màquines

maquina-escombrar.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
30/09/02 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

La freqüència de pas dels vehicles de neteja pels carrers de Sant Cugat es triplica i passa a ser d’una a tres vegades per setmana. Aquesta millora és conseqüència de l’adquisició de nou noves escombradores per part de l’Ajuntament.

La nova flota està composada de sis escombradores, un vehicle aspirador i un remullador, a banda d’una furgoneta que farà feines de repàs. Els vehicles, amb un cost d’un milió d’euros, porten incorporada la imatge corporativa del consistori. Segons l’alcalde, la millora tècnica de la nova maquinària va acompanyada d’un reforç en la freqüència de pas dels vehicles.

Els camions de neteja tenen característiques diferents depenent de l’itinerari. Així, les màquines destinades als districtes disposen d’un dipòsit de brutícia més gran que permet allargar el recorregut, mentre que les escombradores del centre urbà són més petites per ajustar-se millor als vorals i maniobrar millor en els carrers estrets. Andreu Sánchez, tècnic de Serveis Urbans:

La duplicació del nombre de vehicles també comporta un augment de les brigades que fan feines de neteja manualment. Tot i que el consistori ha fet una aposta decidida per la neteja de places i carrers, de l’Ajuntament s’ha fet una crida al ciutadà perquè es corresponsabilitzi en mantenir la ciutat neta.