La pastisseria Hoffmann de Barcelona ha guanyat el primer premi Dulcypas de Millor Pasta de Te Artesana d’Espanya, organitzat a l’Hotel QGAT pel Grup Vilbo, amb seu a Sant Cugat i que edita revistes com ‘Dulcypas’, ‘So Good…’, ‘Saber y Sabor’ i ‘Arte Heladero’. La peça ha estat escollida per un jurat professional entre 140 propostes d’arreu de l’Estat espanyol i és una reinterpretació del clàssic pastís sacher.
El president del jurat, el mestre pastisser Paco Torreblanca, ha posat en valor l’afluència de participació de la iniciativa. A més, ha reivindicat la tradició que hi ha arreu de l’Estat espanyol pel que fa al consum de pastes de te.
Francesc Cot
El redactor en cap de la revista ‘Dulcypas’, Jaume Cot, també veu com un èxit la convocatòria del certamen, que considera un estímul perquè els professionals de la rebosteria puguin reivindicar el seu ofici.
Paco Torreblanca
El jurat del premi ha estat format per 10 professionals de la rebosteria com Paco Torreblanca, Olivier Fernández, Enric Navarro i el propietari de la pastisseria santcugatenca Dolç, Yann Duytsche, entre d’altres. Per valorar quina és la millor pasta, han tingut en compte criteris de sabor, textura, aspecte i originalitat.

