La UESC es veu superada pel Mas Avícola de Sabadell i segueix en promoció de descens

basquet_uesc_feemni_2017_ok.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
05/03/17 a les 17:15h
 |  1 minut de lectura
Secció: Bàsquet

L’equip femení de la Unió Esportiva Sant Cugat perd (60-40) a la pista de l’Escola del Carme de Sabadell a la vintena jornada del grup 2 de Primera Catalana de bàsquet. Les santcugatenques sumen la tercera derrota consecutiva i continuen en places de promoció de descens,

La UESC ha patit dues desfetes en els dos partits que ha disputat aquesta setmana. Les jugadores de Marta Rosanas van perdre dimarts a la pista del BAM

i aquest diumenge han tornat a perdre de manera clara. L’entrenadora de la UESC, Marta Rosanas, vol recuperar l’esperit competitiu de l’equip de les primeres jornades.

Declaracions

Marta Rosanas

Portem una dinàmica una mica complicada i necessitem fer un punt d’inflexió. Abans contra equips grans teníem una bona actitut i ara contra equips més fluixos ens hem fet petites.

Les santcugatenques sumen un balanç de set victòries i 12 derrotes i la setmana que ve reben el Joventut les Corts, un rival directe que té un punt més que la UESC.