La UESC femenina ha de derrotar el Roser per allunyar-se de la part baixa de la taula

basquet_uesc_femenina_ipsi_2016.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
05/03/16 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Bàsquet

La UESC femenina necessita guanyar diumenge a dos quarts d’una del migdia davant el Roser per evitar entrar a la zona de descens a la jornada 21 del grup 1 de Primera Catalana de bàsquet. Les santcugatenques vénen de perdre davant el Grup Barna B, avantpenúltim classificat, i han de recuperar els punts perduts per distanciar-se de la part baixa de la taula.

La UESC rep el Roser, quart classificat, i el segon equip amb millor defensa del grup. Les de Rafa Delgado no tindran un partit fàcil i hauran de guanyar per evitar caure en promoció de permanència.