La Xesca celebra dos anys a Sant Cugat satifets per la feina feta amb les entitats del barri

Els membres han celebrat l'aniversari amb una tarda d'activitats

-->
Enllaç copiat al clipboard

Eva Garrido

M'agrada escoltar i explicar històries que neixen de la proximitat.

Llegir-ne més

M'agrada escoltar i explicar històries que neixen de la proximitat.

Llegir-ne més
16/09/18 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

La Xesca ha celebrat el seu segon aniversari satisfets per la feina feta amb els veïns i les entitats del barri. Una tarda d’activitats a la plaça d’en Coll amb jocs infantils, un debat al voltant de l’okupació i la música han estat el pal de paller de la celebració.

La membre de l’assemblea de la Xesca Anna Sala ha posat en valor la tasca que s’ha fet aquests dos anys i afirma que el projecte de La Xesca segueix ben viu.

Declaracions

Anna Sala

Recordar al barri què s’hi fa a La Xesca, què s’hi fa en un espai okupat. No tenim objectius així molt clars… ens plantejàvem el poder celebrar del segon aniversari com un repte per agafar forces amb el projecte i anar veient com avança.

Un sopar popular i concerts a càrrec de formacions que han passat per La Xesca ha posat punt final a l’aniversari.