L’Ajuntament es planteja tallar el tram de la rotonda de l’hipòdrom entre la carretera de Rubí i el carrer de Vallespir per garantir la mobilitat de vianants i ciclistes, que travessarien la rotonda per accedir a l’àrea de Can Castanyer. Es tracta d’una mesura exposada aquest dijous a la Taula de Mobilitat i que no arribaria fins que el funcionament dels
En declaracions a Cugat.cat, la tinenta d’alcalde de Mobilitat, Cristina Paraira, ha admès que aquesta modificació no solucionarà les congestions de trànsit que es produeixen, sobretot, a les hores punta, però tampoc no les empitjorarà. Es tracta, per tant, d’un canvi enfocat a millorar les condicions de pas de vianants i ciclistes.
Cristina Paraira
El tall podria suposar canvis en els sentits de la marxa en carrers com el de Vallespir i en la circulació que es produeix entre la rotonda de l’hipòdrom, la del Chic i la que enllaça amb la Ronda Nord i dóna accés a Volpelleres. El PP de Sant Cugat ja va alertar de la ‘situació d’inseguretat’
que patien els vianants en aquesta rotonda i fins i tot va fer arribar una petició formal a l’equip de govern per revertir-la.

