L’Ajuntament habilitarà aquest setembre una taula d’autoservei a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC). La mesura va del bracet amb la digitalització de l’administració local i pretén ser un punt d’aprenentatge i suport per aquelles persones que desconeixen com es fan els tràmits a través d’internet. La tinenta d’alcalde d’Innovació i Govern Obert, Joana Barbany, ha explicat que a dia d’avui els tràmits més freqüents ja es poden fer en línia i que l’objectiu és que a finals d’any es puguin fer el 99% de les gestions per via telemàtica.
Els ciutadans tindran el suport d’un gestor de l’OAC que els assessorarà i els ajudarà a fer els tràmits. Barbany ha explicat que l’objectiu és democratitzar l’accés a l’e-administració.
Joana Barbany
L’Ajuntament va començar el procés de digitalització
de més de 660.000 arxius de l’administració per eliminar la documentació en paper l’any passat amb la voluntat d’agilitzar i simplificar els passos que la ciutadania ha de seguir per fer un tràmit.

