L’Amics de Barret s’endú la 2a edició del 3×3 UESC-Totsports

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
20/06/15 a les 21:22h
 |  1 minut de lectura
Secció: Bàsquet

L’equip Amics de Barret s’ha endut la categoria sènior de la 2a edició del 3×3 UESC-Totsports, que ha aplegat una cinquantena d’equips a la plaça de la Vila durant tota la jornada de dissabte. Les dues parts organitzadores han manifestat la intenció de seguir consolidant la cita a la ciutat.

Malgrat comptar amb menys participants respecte l’any passat, la Rambla del Celler s’ha tornat a omplir de cistelles i bàsquet de totes les edats. I és que el 3×3 ha comptat amb set categories, des de benjamí masculí fins a sènior, amb competició femenina en edat infantil-cadet. El plat fort ha estat l’edat sènior, on l’equip Amics de Barret s’ha desfet en una ajustada final del conjunt Lockout. Més enllà del 3×3, la cita també ha comptat amb un concurs de triples, que s’ha endut en categoria masculí Àlex Juanico, en femení Marta Colàs i en infantil Gerard Alexandrescoff. El coordinador de l’àrea social del club, Oriol Antràs, espera mantenir la cita any a any.

Declaracions

Oriol Antras

La idea és any a any anar-ho fent, tota activitat de bàsquet al poble ens interessa i promoure-ho és el que volem.

El responsable de Totsports, Jaume Torres, ha destacat la bona sinergia entre l’empresa i la UESC.

L’entrega de premis ha comptat amb la presència del regidor d’Esports, Eloi Rovira, i dels responsables dels patrocinadors del torneig.