L’Arnau Cadell convoca un concurs per l’anagrama dels seus 25 anys

-->
Enllaç copiat al clipboard
07/11/02 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

L’Institut Arnau Cadell ha convocat un concurs de dibuix i cartells per celebrar el vint-i-cinquè aniversari de la seva creació. La nova imatge del centre i el logotip d’aquesta celebració s’escolliran dels treballs que resultin guanyadors.

L’Associació de Mares i Pares puntuaran els treballs dels alumnes presentats per celebrar l’aniversari de l’Institut Arnau Cadell, i formaran part d’una exposició que tindrà lloc el setze de desembre. Del concurs de dibuix sorgirà el nou logotip del centre. Per a participar en aquest certamen caldrà complir uns requisits que ens explica la Coordinadora Pedagògica del Centre, Anna Maria Estrach:

Els treballs presentats al concurs de cartells hauran de tenir, en canvi, un format diferent. Entre les obres presentades es triarà la que representarà a l’escola anunciant l’aniversari:

Alumnes actuals i ex-alumnes poden presentar els seus treballs fins el deu de desembre. Els guanyadors es donaran a conèixer el dinou del mateix mes.