L’Ateneu de Sant Cugat porta els seus cursos a la plaça de Pep Ventura per incentivar-ne la participació. De dos quarts de sis de la tarda a les vuit del vespre, qualsevol persona pot participar, de manera gratuïta i sense compromís, a 23 de les activitats que organitza l’entitat.
Durant tota la tarda, els interessats es podran unir a cursos com el de country, tai-txí, informàtica, ganxet, zumba, francès i escriptura creativa, entre d’altres. Aquest és un projecte que vol difondre la tasca de l’Ateneu entre els santcugatencs i fer-ne crèixer les inscripcions. El responsable de Relacions Institucionals de l’Ateneu, Toni Ramon, ha explicat que ha estat necessari distribuir les propostes en tres zones.
Toni Ramon
La plaça de Pep Ventura es dividirà en dos espais. L’escenari estarà dedicat a la dansa i a la resta de la plaça es faran cursos d’idiomes, de restauració i de tallers manuals. A la sala d’actes de l’associació, s’hi faran tallers d’informàtica i altres activitats que requereixen més relaxació, com el ioga i el pilates.

