L’EMD es compromet a intensificar els ajuts i la col·laboració amb el Taller Jeroni de Moragas

jeromi-moragas2.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
05/02/04 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

L’Entitat Municipal Descentralitzada de Valldoreix s’ha compromès a mantenir i, si pot ser, incrementar la col·laboració amb el taller Jeroni de Moragas de Valldoreix. Durant una visita a les instal·lacions d’aquest centre, la presidenta de l’entitat, Montse Turu, ha valorat molt satisfactòriament la tasca del centre i s’ha compromès a buscar noves formules d’ajuda i col·laboració com ara nous cursos dedicats a les persones amb discapacitats.

El Taller Jeroni de Moragas té actualment un total de 92 persones amb diferents graus de discapacitat, de les quals més del 50% fan activitats en el centre ocupacional, mentre que la resta són treballadors contractats. Des de ja fa anys, aquesta entitat rep l’ajuda de l’EMD, per exemple amb la contractació de personal per a la brigada de neteja de Valldoreix. Ara, el nou equip de govern de la Candidatura Catalanista i de Progrés s’ha compromès a mantenir i, si pot ser ampliar, aquesta col·laboració. Alguna de les primeres propostes és per exemple oferir un curs de cuina a les persones del Taller que viuen en pisos tutelats. Així ho ha proposat Monterrat Turu, presidenta de l’EMD.

Des del taller Jeroni de Moragas, el seu gerent s’ha mostrat satisfet de la predisposició de l’EMD i ha assegurat que s’aniran buscant fórmules per ampliar aquesta col·laboració. Salvador Strino.

Cal recordar que juntament al taller Jeroni de Moragas hi ha la Cooperativa Estel, amb uns 40 socis, i que el taller té també 3 pisos tutelats a Sant Cugat.