L’equip sènior femení de la UESC inicia diumenge la segona volta del Campionat i ho fa desplaçant-se a la pista del Cornellà Vedruna. L’equip d’Ignasi Munera ve de perdre davant el Caldes per 80 a 66 i és conscient que no pot tenir més errors de cara a seguir lluitant per les posicions capdavanteres de la taula.
Les santcugatenques van caure derrotades aquest cap de setmana davant el Caldes en un partit amb molts errors i amb un rival molt lluitador que va exhibir un joc amb molt de ritme. Però l’equip santcugatenc té el punt de mira al següent partit davant el Cornellà-Vedruna, ja que són conscients que no poden tenir més errors.
El matx davant el Cornellà-Vedruna donarà inici a la segona volta del Campionat. En el partit de la primera volta les santcugatenques van aconseguir imposar-se per un marcador de 70 a 41. En principi l’enfrontrament no hauria de presentar-se complicat per les juagdores santcugatenques però les diferents circumstàncies que viu l’equip podrien complicar les coses com explica el tècnic Ignasi Munera.
De moment l’equip vermell-i-negre és quart però la classsificació variarà ja que degut al temporal de neu es van ajornar molts partits del cap de setmana. El partit davant el Cornellà-Vedruna es jugarà diumenge a les cinc de la tarda a la pista del Cornellà.

