L’Escola d’Hivern, un espai de formació política que vol repetir l’activitat que ja s’ha fet a l’estiu, és la principal novetat de la programació gener-març de Cal Temerari, que tindrà més d’una vintena de propostes. A més de xerrades, presentacions i cinema, el casal popular completarà l’oferta amb cursos, grups de lectura i tallers.
A la programació d’actes, s’hi podran trobar temàtiques diverses, des de literatura i actualitat política internacional fins a alimentació, memòria històrica i ecologia. L’Escola d’Hivern és el plat fort d’aquest àmbit i agruparà diverses ponències durant tot un dia, el 21 de gener, amb l’escola d’estiu
de l’any passat com a mirall. També hi destaquen noms com Esteve Polls, que presentarà el llibre ‘Normal life’, i Joan Roura, redactor d’Internacional de TV3, que farà una xerrada sobre la crisi de les persones refugiades a Síria. El membre del grup de treball de programació de Cal Temerari, Pau Martínez, explica que aquesta és una programació variada que busca oferir propostes per a tots els gustos. Són declaracions a Cugat.cat.
Pau Martínez
Els cursos comencen la setmana vinent i oferiran un ampli ventall de temàtiques. Cinema, economia, política i gènere són algunes de les propostes, acompanyades per tallers com l’anomenada Xarxa de Bugaderes, reunions regulars de dones, i els grups de conversa de català inicial. A més, hi haurà dos grups de lectura: ‘Gènere: El Calibán y la bruja’, amb Silvia Federici, i ‘Ecologia Política: Donant voltes al decreixement’.

