Sant Cugat Escola Superior de Negocis (ESN) amplia la seva proposta docent mitjançant la col·laboració amb Techma Business School, la primera escola de negocis de Tarragona. Els dos centres educatius cooperaran en la formació de postgrau en competències i disciplines dins l’àmbit de l’empresa. La unió parteix d’un acord inicial de tres anys, tot i que ambdues parts tenen la intenció d’allargar-lo. Els primers resultats de l’aliança han estat un postgrau en Màrqueting Digital, un màster en Global Màrqueting i Innovació i un curs d’Influencer Màrqueting, que s’impartiran en les instal·lacions de l’ESN.
El director d’ESN, Josep Maria Trullàs, ha definit l’aliança “d’estratègica” i ha explicat que ara oferiran una “sèrie de productes” que fins ara no tenien treballats. “Estem supercontents i molt esperançats perquè això ens portarà una projecció que fins ara no teníem dins d’aquest àmbit”, ha apuntat. La directora de la Techma Business School, Alba Campos, ha recalcat que “Sant Cugat és una ciutat que té una massa d’alumnes important” i que estan “molt contents” per portar la seva cartera a la ciutat. “Entenem que és una molt bona sinergia, estem molt animats i esperem que ens vagi molt bé”, ha conclòs. A part del naixement dels tres primers programes formatius entre les dues entitats, que acollirà Sant Cugat, està previst que el pròxim curs acadèmic es faci un postgrau en Direcció de Vendes i Lideratge Comercial.

