L”Estocs a Fora’ d’hivern de Sant Cugat Comerç torna aquest dissabte a Sant Cugat

foraestocs2013.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
19/02/18 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

L”Estocs a Fora’ d’hivern de Sant Cugat Comerç (StC), que va anul·lar-se fa una setmana pel mal temps, se celebra aquest dissabte. A l’edició d’enguany es preveu que hi participi un centenar de botigues que instal·laran parades al carrer per oferir els productes d’hivern a un preu més baix. La jornada començarà a les deu del matí i s’allargarà fins a dos quarts de nou del vespre.

StC volia mantenir la cita a mitjans de febrer després que l’any passat decidís avançar-la dues setmanes

per ajudar els botiguers a fer net dels productes d’hivern abans que acabessin les rebaixes. El gerent de Sant Cugat Comerç, Jesús Carballo, ha explicat que volen acabar amb la campanya de Nadal.

Declaracions

Jesús Carballo

Esperem acabar la campanya de Nadal, vendre tots aquests estocs que no s’han venut i esperem que quedin les botigues ben buides per començar a portar el producte de nova temporada.

Entre els 100 comerços que col·laboren en la iniciativa d”Estocs a fora’ s’hi trobaran establiments amb seu al centre de la ciutat però, també d’altres districtes i en aquests casos, les parades s’instal·laran al carrer Major i a les places d’Octavià i Doctor Galtés. Des del 2010 hi ha dues edicions cada any d”Estocs a fora’ coincidint amb el final de la temporada d’hivern i la d’estiu.