L’HGC estrena una sala d’espera a urgències pediàtriques

-->
Enllaç copiat al clipboard
15/12/15 a les 16:38h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

L’Hospital General de Catalunya (HGC) ha inaugurat aquest dimarts una sala d’espera a urgències pediàtriques. L’espai combina disseny, pedagogia i oci amb l’objectiu de fer més agradable l’espera als infants abans d’entrar a la consulta del metge.

El cap de servei de Pediatria, el doctor Félix Muñiz, destaca que aquests nous espais ajuden a reduir l’angoixa dels pacients i la seva família quan es troben a una sala d’espera.

Declaracions

Félix Muñiz

Les famílies vénen angoixades, d’alguna manera havíem de distendre el problema i aquests espais hi ajuden. S’ha d’apostar per aquest tipus d’espais també a altres àrees de l’hospital.

La nova sala, plena de colors vius, introdueix les noves tecnologies a través d’una gran pantalla on es projecten dibuixos animats i d’uns ninots que porten incorporades tauletes digitals amb jocs per als petits i informació mèdica per als pares. L’empresa Playmedia ha dissenyat la sala. El director de la companyia, Josep Maria Herms, explica que l’espai ha d’ajudar a relaxar els nens abans d’entrar a la consulta.

Declaracions

Josep Maria Herms

Es tracta de fer un espai amigable on els nens se sentin relaxats, on s’oblidin que estan malalts i també un espai perquè els pares estiguin bé.

Els continguts de la sala s’aniran actualitzant. D’aquesta manera els petits pacients es trobaran amb noves activitats i continguts a les pròximes visites que facin al metge.