Mañosas (Artés): ‘No jugarem pensant que hem de guanyar per més de 15 punts’

basquet_artes_toni_manosas_font_cbartes.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
20/04/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Bàsquet

L’entrenador del Club Bàsquet Artés, Toni Mañosas, centra els esforços del seu equip en guanyar el partit davant de la UESC d’aquest dissabte i evita pensar en el matx de la primera volta on van ser superats per més de 15 punts de diferència pel conjunt santcugatenc. Mañosas lloa el moment de forma de la UESC que suma 10 triomfs consecutius i el creixement individual i col·lectiu dels vermell-i-negres. Els santcugatencs es classificaran per disputar la promoció d’ascens a Lliga EBA aquesta jornada sempre que guanyin el matx.

Escolta-ho

Algunes de les frases més destacades de l’entrevista:

‘La UESC no ha perdut cap partit des què ens va guanyar a nosaltres. Una volta sencera sense perdre ‘. ‘En el partit de la primera volta, la UESC ens va superar i no vem competir’. ‘El pavelló s’omplirà, el poble es bolca amb l’equip. Hi haurà un gran ambient per rebre la UESC ‘. ‘La UESC té jugadors que han crescut molt amb el pas de les jornades’. ‘L’equip santcugatenc té moltes variants diferents i mai saps per on et poden fer mal’.