Mira-sol viu tres dies de festa grossa marcats per les activitats familiars i el bon temps

-->
Enllaç copiat al clipboard
09/07/18 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

Mira-sol ha viscut tres dies de Festa Major que han omplert el barri d’activitats per a tota la família. La Coordinadora Sociocultural del districte ha organitzat conjuntament amb l’Ajuntament i l’associació de veïns de la zona la festa grossa, i han posat en valor la capacitat de promoure la unió i la participació de tota la família en les activitats de la cita. Un pícnic a la fresca, proves esportives, tornejos de petanca i escacs, una bicicletada popular i la festa de l’escuma han estat algunes de les activitats més destacades de les quals han pogut gaudir els veïns de Mira-sol al llarg del cap de setmana.

La membre de l’Associació de Veïns de Sant Joan de Mira-sol

Sole Varela ha destacat a Cugat.cat l’èxit de la Festa Major, ‘tot i que l’Ajuntament l’hagi avançat una setmana’.

Declaracions

Sole Varela

Aquest any, tot i que l’Ajuntament ha avançat la festa una setmana, es pot dir que ha estat un èxit. Han vingut moltes famílies i això és digne de ressenyalar.

El tret de sortida de la Festa Major el va donar l’Associació Hort de Mira-sol

amb un pregó reivindicatiu i humorístic ple de símils i metàfores del camp. Els participants han gaudit durant els tres dies de celebració d’activitats per a tots els gustos. La Festa de l’Aigua ha ajudat a refrescar els més petits de la casa, mentre que al Mira-sol Centre els llits elàstics i un taller de pintacares han estat els protagonistes. La festa grossa del districte també ha apostat per l’esport amb el tradicional Torneig de Petanca, les partides simultànies d’escacs i la bicicletada popular. Els participants han explicat a Cugat.cat com han viscut aquests dies de festa.

Declaracions

Participants

Ens ho hem passat molt bé, hem vingut tots junts. / Ha estat el primer any que veníem i que el Pere agafava la bicileta. / Acabem de venir d’una prova on ens estem tirant per un tobogan d’aigua.

El programa de la festa ha mantingut la línia d’altres anys, combinant música, gastronomia i activitats lúdiques i familiars que s’han desenvolupat majoritàriament al casal del districte.