Pim Pam Pum proposa dissabte una caminada per Collserola per recaptar fons per a una biblioteca al Senegal

161017-caminada-pim-pam.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
17/10/16 a les 19:24h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Pim Pam Pum torna a organitzar enguany una caminada nocturna per Collserola per recaptar fons per a l’associació d’estudiants de l’ETSAV BaseA, que duen a terme un projecte de construcció d’una biblioteca al Senegal. La ruta començarà al parc de la Pollancreda a dos quarts de set del vespre d’aquest dissabte i acabarà al mateix lloc a quarts d’onze amb un sopar d’estovallada.

El donatiu pot ser de sis euros i inclourà avituallaments i postres o de vuit euros amb avituallaments, entrepà i postres. Els interessats poden inscriure’s amb un correu electrònic a pimpampum2010@gmail.com.

Més propostes

L’entitat també està escalfant motors per celebrar la Castanyada. Pim Pam Pum portarà a la plaça de Barcelona un contacontes de la història de la castanyera i una parada de castanyes i pastissos de tardor. Tots els diners es destinaran a becar un grup d’infants perquè puguin participar a les colònies d’estiu que l’entitat organitzarà l’estiu vinent. L’activitat tindrà lloc divendres 28, de quatre de la tarda a quarts de deu, i dissabte 29, de deu del matí a quarts de deu de la nit. Dissabte a la tarda també hi haurà l’actuació de la Batucada de Sant Cugat.