Quatre estudiants santcugatencs, premiats per crear una web per conscienciar i ajudar els refugiats

170721-web-refugiats-estudiants.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
24/07/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Quatre estudiants santcugatencs del cicle formatiu de grau mitjà d’Informàtica de les Escoles Universitàries Gimbernat creen una web per conscienciar i ajudar els refugiats de la guerra de Síria. El portal ha estat premiat com a millor web dissenyada per estudiants al concurs Webs al Punt.cat.

És el resultat final d’un treball acadèmic relacionat amb el disseny i desenvolupament web i que pretén ajudar les persones refugiades amb un espai reservat a la col·laboració i la solidaritat. A més, també compta amb una part important de conscienciació a la població amb xifres i contingut elaborat, en la majoria dels casos, per ells mateixos. Un dels estudiants, Roger Lebron, explica que la iniciativa va sortir com una simple proposta dels seus professors.

Declaracions

Roger Lebron

Tot va començar com una proposta dels nostres professors. Vam escollir el tema dels refugiats i en la recerca d’informació vam veure que hi ha una realitat molt diferent a la que expliquen molts mitjans. Aquest projecte també és per visibilitzar per què han hagut de fugir d’aquesta guerra i deixar la seva vida quotidiana.

Lebron també ha explicat que estan preparant nous projectes i que llançaran el seu propi merxandatge per obtenir diners en benefici de col·lectius i associacions dedicades als refugiats sirians.