Recomanacions de l’Hospital Universitari General de Catalunya per prevenir els efectes del sol

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
13/07/17 a les 20:02h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Utilitzar un factor de protecció alt, posar-se crema solar cada dues hores i mitja si s’està exposat al sol i evitar sortir al carrer a les hores centrals del dia, entre les dotze del matí i les quatre de la tarda. Aquestes són algunes de les recomanacions que s’han exposat al taller informatiu sobre protecció solar organitzat per la Unitat de Càncer de Mama de l’Hospital Universitari General de Catalunya (HGC) amb el patrocini de Rilastil Cumlaude.

Pacients, professors i metges han estat els participants d’aquest taller impartit per l’oncoestètica Nuria Izquierdo. L’especialista destaca la tasca formativa d’aquesta jornada.

Declaracions

Nuria Izquierdo

Aquests tallers són moments d’esbarjo i compartim experiències.

Aquest és el tercer taller mèdic i formatiu que organitza l’Hospital Universitari General de Catalunya des de desembre de 2016.