22/11/19 a les 06:00h
|
1 minut de lectura
Secció:
Societat
La Fundació Iván Mañero ha estès, un any més, la catifa vermella a Sant Cugat per recaptar fons pels drets dels infants de Guinea Bissau. La 10a edició del sopar benèfic que la fundació organitza de la mà de l’ONG Associació Mèdica per la Infància (AMIC) portava per lema ‘Alimenta el seu futur’ i ha reunit a la Masia Can Magí personalitats com Gemma Mengual, David Guapo, Gisela i Elsa Anka. L’objectiu d’enguany, superar els 23.000 euros que es van recaptar en l’edició anterior.
Com cada any, el sopar benèfic posa el focus mediàtic sobre Sant Cugat en una jornada tintada de solidaritat. El doctor Iván Mañero ha explicat que, en deu anys de sopars benèfics, la iniciativa ‘ha guanyat en condició humana i econòmica’.
Declaracions
Iván Mañero
Crec que hem guanyat en condició humana i econòmica. Crec que hem sabut convèncer a la gent i engrescar-les en el projecte i no només el nostre.
Tags:

