Sant Cugat Comerç (StC) rebateja el Black Friday, original dels Estats Units, com a Dies màgics per fer una campanya ‘més pròpia’. La jornada tindrà lloc el 24 i 25 de novembre i mantindrà la filosofia del Black Friday: incentivar les vendes abans de la campanya nadalenca amb promocions a partir d’un 20% de descompte. Els Dies Màgics tindran un centenar de comerços participants. Els establiments interessats a participar-hi poden inscriure-s’hi fins a una setmana abans de la jornada al web de l’entitat.
El gerent de StC, Jesús Carballo, ha explicat a Cugat.cat que l’objectiu del canvi de nom respon a la voluntat de dissenyar una campanya ‘més exclusiva i local’.
Jesús Carballo
Una altra de les novetats de la jornada d’enguany, segons Carballo, consistirà a no fer públiques les promocions que realitzi cada comerç per despertar l’interès dels clients.
Jesús Carballo
Durant els ‘Dies màgics’ els establiments obriran en l’horari comercial habitual i es podrà fer servir la targeta comercial Sant Cugat a la Butxaca
per acumular punts i bescanviar-los per regals.

