Sant Cugat Comerç catalanitza el Black Friday i l’anomena els Dies Màgics

establiments-16.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
06/11/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Sant Cugat Comerç (StC) rebateja el Black Friday, original dels Estats Units, com a Dies màgics per fer una campanya ‘més pròpia’. La jornada tindrà lloc el 24 i 25 de novembre i mantindrà la filosofia del Black Friday: incentivar les vendes abans de la campanya nadalenca amb promocions a partir d’un 20% de descompte. Els Dies Màgics tindran un centenar de comerços participants. Els establiments interessats a participar-hi poden inscriure-s’hi fins a una setmana abans de la jornada al web de l’entitat.

El gerent de StC, Jesús Carballo, ha explicat a Cugat.cat que l’objectiu del canvi de nom respon a la voluntat de dissenyar una campanya ‘més exclusiva i local’.

Declaracions

Jesús Carballo

Una vegada la gent s’ha acostumat al Black Friday, creiem que és l’hora de fer la campanya única a Sant Cugat i catalanitzar-la.

Una altra de les novetats de la jornada d’enguany, segons Carballo, consistirà a no fer públiques les promocions que realitzi cada comerç per despertar l’interès dels clients.

Declaracions

Jesús Carballo

Un dels objectius és que la gent visiti els comerços. Per això hem pensat que aquesta era la millor manera de fer-ho.

Durant els ‘Dies màgics’ els establiments obriran en l’horari comercial habitual i es podrà fer servir la targeta comercial Sant Cugat a la Butxaca

per acumular punts i bescanviar-los per regals.